25 December, 2010

Potrait sahabat

Semenjak membaca buku Think Like da Vinci, saya kembali kepada hobi lama saya iaitu melukis. Dahulu saya agak lemah dalam melukis potrait. Tetapi semenjak berlatih untuk melukis. Sedikit demi sedikit ianya menunjukkan kemajuan. InsyaAllah, saya harap lukisan saya lebih baik pada masa akan datang.

Berikut merupakan potrait wajah-wajah wanita yang saya kenali:


 Syikin, dia seorang yang lemah lembut, penyabar dan memahami orang lain. Dia seorang wanita yang sentiasa ada dibelakang saya dan menyokong tindakan saya.
 Ain, sahabat saya. Kenal semasa di Intim. Semenjak kematian ayahnya, dia agak murung. Jadi saya berkawan untuk menceriakan hari-harinya. Tetapi kebelakangan ini, dia menyepikan diri.

Salwani, kenal semasa di Intura. Cantik orangnya. Dia lebih muda 4 tahun dari saya.

1 comment:

  1. pandai awk lukis kn...bakat terpendam....
    insALLAH....akan lebih baik pada masa akan dtg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...