11 July, 2010

Telepati-bagaimana dan apa yang menghalang

Telepati, komunikasi menggunakan minda dengan menghantar pesanan kepada seseorang. Ianya pernah berlaku didalam hidup kita tetapi untuk mengawalnya mungkin dikatakan sukar. Bukan mudah untuk menggunakan telepati kerana kita mungkin diserang perasaan ragu-ragu samaada telepati itu berjaya ataupun tidak. Disebabkan perasaan inilah, lazimnya telepati tidak menjadi.

Telepati yang berjaya bergantung pada kekuatan hati atau perasaan untuk kita menyampaikan pesanan tersebut.  Jika kita tidak yakin, tidak fokus, atau minda tidak berada dalam keadaan tenang antara penerima dan penghantar telepati maka kemungkinan mesej telepati tidak akan berjaya.

Berdasarkan apa yang penulis pernah baca dan praktikkan. Telepati akan berjaya jika:

1. Penerima berada dalam keadaan tenang; saat yang paling bagus untuk menghantar kepada penerima ialah ketika mereka sedang tidur kerana ketika itu, mereka berada dalam keadaan yang tenang dan mesej telepati mudah untuk disampaikan.

2. Penghantar telepati perlulah menggunakan kaedah visual dan mengulang2 mesej yang hendak disampaikan. Mesej yang ringkas diulang-ulang kepada penerima secara visual pasti akan sampai pada penerima. Visual itu samaada anda melihat gambar orang tersebut ataupun menggambarkan orang tersebut didalam ingatan.

Sebagai contoh: " _______ jangan lupa bertanya khabar kepadaku esok" . Tempat kosong itu merupakan nama si penerima, dan mesej itu diulang-ulang selama 1 jam sambil anda melihat gambar penerima tersebut.

Begitulah kaedah yang dilakukan untuk menghantar mesej telepati. Ianya mudah dan berkesan. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...