21 May, 2010

Adakah aku terbaca fikiran mereka?

Cerita ini berlaku pada hari khamis 20 Mei 2010. Semalamnya, aku sibuk dengan hal-hal telepati. Hari ini masuk kerja awal pagi, mud pun telah dipengaruhi dengan hal2 telepati.

Pada satu ketika, perkara ini berlaku dan aku dapat amati bagaimana ianya boleh terjadi!..

TELEPATI!! secara tak sengaja..tapi aku dapat amati perkara itu...

Ianya berlaku 2 kali pada hari tersebut..

Pertama
Aku sedang mengadap komputer, fikiran aku tenang, tetiba aku terfikirkan tentang projek streamyx untuk office. Dalam hati aku berkata, aku nk telefon orang streamyx lah, dah berapa lama tapi masih tiada feedback.

Selang beberapa saat dari itu, staff aku pun berkata:
"Aku ingat, kena call orang telekom laah, tanya pasal network tu" Sambil memandang aku.

Nampak?? Ianya berlaku lagi..cuba anda amati betul2...ianya adalah lintasan ke dalam minda anda, lintasan ke hati..jika anda tidak mengendahkannya..maka anda tidak akan perasan akan kehadirannya.

Persoalannya: Adakah penulis membaca fikiran dia?? atau penulis telah membroadcastkan apa yang penulis fikirkan kepada staff tadi? Perkara ini masih lagi tak dapat dipastikan oleh penulis.

Kedua

Pada sebelah paginya, penulis sedang buat kerja menggunakan komputer, tiba-tiba penulis teringat mengenai masalah kad pintar pengarah dan sistem. Selang beberapa minit, staff yang berkaitan dengan kad pintar tersebut datang dan memberi saya kad pintar. Dia juga memaklumkan pada saya bahawa dia telah membatalkan kad pintar pengarah yang lama dan membuat yang baru.

Sekali lagi ianya berlaku! Telepati??


Ianya pasti berlaku pada diri anda juga!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...