30 May, 2010

Penyembuhan Jarak Jauh Reiki

Hari ini, saya cuba menyembuh secara jarak jauh menggunakan Reiki Hikmah Sufi. Dulunya saya menggunakan kundalini. Semenjak guru telah menyelaraskan RHS, saya pun mencuba RHS pula.

Penyembuhan jarak jauh sama sahaja prosedurnya seperti yang saya lakukan sebelum ini cuma kali ini saya niatkan untuk menggunakan tenaga RHS.

Situasi:
Rakan saya mengalami sakit kepala, dia mengatakan yang kepalanya rasa berat sahaja. Jadi saya menawarkan REIKI kepadanya dan menyuruhnya untuk relaks dan pejamkan mata.

Semasa proses REIKI:
Saya melakukan proses reiki seperti biasa untuk penyembuhan jarak jauh. Kali ini, saya tidak merasa apa-apa sensasi (seperti badan terasa panas, tangan terasa panas) cuma kalau diamati betul-betul saya hanya merasa seperti getaran kecil sahaja. Sangat-sangat kecil.

Selepas tamat proses Reiki yang mengambil masa lebih kurang 10-15 minit. Saya menyuruh rakan saya sms kan kepada saya apa yang dia rasa semasa proses tersebut. Ini adalah sms rakan saya:

" Selama hampir 20 minit tadi, awal-awalnya saya rasa nak muntah. Saya lentokkan kepala dekat kerusi dan relaks. Lepas 15 minit, saya kol awak sbb saya rasa kepala saya berdenyut-denyut. Awak cakap yang awak masih transfer reiki lagi. Semasa berbual-bual dalam 5 minit, denyutan tu hilang. Saya rasa panas, berpeluh-peluh padahal cuaca sejuk. Memang betul lah,walaupun dah habis tp tenaga terus dialirkan.Saya sedut udara segar, jalan2 pastu kepala rasa ringan kembali n saya sendawa dua kali..errkkk! "
Penulis mencatatkan semua ini adalah untuk tujuan rujukan kembali. Mungkin juga sebagai salah satu testimonial untuk mereka yang ingin tahu mengenai reiki.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...