21 May, 2010

Penulis cuba untuk berkomunikasi dengan rakan guna telepati

Saya selalu perasan yang saya dan sahabat saya mempunyai kaitan naluri. Telepati sering berlaku. Tetapi akhir2 ini saja yang saya sedar akan kewujudannya.

Selepas itu, saya dan rakan saya ini, berpakat untuk mendalami dan mengawal telepati. Jadi, kami masih lagi sedang belajar untuk mengawal telepati ini.

Sebelum ini, jika rakan saya ingin sms saya, secara tak langsung saya akan menelefon beliau dan bertanya khabar. Ianya sangat kerap berlaku. Dan kami tak fikir yang ianya kebetulan.

Begitu juga halnya jika saya ingin beliau sms saya. Apa yang saya buat ialah memikir tentang sahabat saya dan menyuruhnya sms saya. Selepas beberapa ketika..sms dari rakan saya pun sampai.

Disini saya tidak pasti, sama ada saya yang menghantar arahan telepati menyuruh rakan saya menghantar sms

atau

Saya dapat rasakan yang kawan saya mahu sms (ertinya, rakan saya menghantar isyarat yang dia akan sms saya) dan selepas itu,saya pun terfikir kan kawan saya.

3 comments:

  1. kuat dan serasi naluri mereka..bkn sume org akan ada kekuatan telepati seperti itu..praktis make perfect..teruskan...

    ReplyDelete
  2. emm..yola..nk praktis tapi xtaw gano caronya

    ReplyDelete
  3. ianya berlaku kepada saya jgk...

    "sepnjg perjalanan pulang dr bandar ptg td,saya hanya memikirkan tentang seseorg yg saya sayang..dia bz ke x.dia mkn ape td.dia igt sy ke x...hehehe..byk lg la..tp sume yg ader kaitan ngn dia dan saya cakap dlm hati saya [..kol la sy..kol la sy..kol la sy..kol la sy..kol la sy..kol la sy..kol la sy..kol la sy...]..dekat2 nk smpi rumah..saya dpt PANGGILAN TELEFON dr dia"....hurmmm...samada dia juga merasakan@mendengar pe yg sy nk ms tue,itu saya xpasti..apepn,dia da kol sy! hoorrayyyy..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...