23 May, 2010

Menerima Attunement jarak jauh oleh Master Reiki


Hari ini, saya ditemukan dengan seorang guru REIKI yang tidak sombong orangnya. Senang diajak berbual dan boleh bertanya macam2 kepada dia.

Saya pun bertanyakan mengenai REIKI, bertanya mengenai attunement. Dan siapa sangka, Guru tersebut sanggup memberikan attunement kepada saya secara percuma dgn kaedah jarak jauh.


Walaupun agak sukar mempercayai perkara ini, tetapi saya duduk dan buat apa yg disuruh.
Ianya memakan masa 25 minit. Saya mula pada pukul 10.35malam.

Dan kami berbual secara online YM setelah selesai. Dan ternyata Guru tsbut tidak lokek dan sudi berkongsi latihan yang paling asas untuk saya. Dia suruh saya praktikkan selama 1 minggu.

Saya tertanya2 apakah hasilnya. Ternyata ianya adalah kenyataan TUNGGU DAN LIHAT.
Jadi, kita tunggu apa hasilnya!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...