23 May, 2010

Mengaktifkan chakra menggunakan teknologi audio?


Hari ini..

Penulis tidak beberapa pasti dengan apa yang penulis cuba kongsikan..Tetapi penulis ada membuat eksperimen terhadap apa yang penulis cuba sampaikan.

Aktifkan chakra menggunakan audio! Ye..seperti yang kita tahu, chakra pada badan manusia ada 7 dan setiap chakra itu mempunyai nama dan warna.

Penulis juga pernah terbaca mengenai REIKI, iaitu salah satu kaedah self-healing. Penulis tidak begitu faham mengenai REIKI ini dan jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai REIKI. Anda boleh search google.

Apa yang menarik perhatian penulis semasa membaca artikel mengenai REIKI, penulis difahamkan bahawa, master REIKI akan membuat attunement kepada anak muridnya untuk mengaktifkan chakra mereka. Selepas itu, barulah anak murid mereka boleh melakukan REIKI.

Dan apa yang lebih menarik, penulis ingin kongsikan bersama anda. Penulis terjumpa audio yang mengatakan ianya dapat mengaktifkan chakra (seperti melakukan attunement). Ingin mencuba??

Sila mainkan video berikut:



Semasa mendengar audio ini, penulis dapat rasakan bahagian2 badan penulis rasa panas seperti diperut dsb. Anda pula bagaimana?

Persoalannya disini, adakah chakra penulis sudah diaktifkan?

2 comments:

  1. nak tanya..kenapa semasa mendengar audio ni, hujung jari saya kiri dan kanan raa bergetar dan jantung saya berdenyut laju?

    ReplyDelete
  2. itu merupakan tindak balas badan anda dengan audio yang anda dengar.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...